Greater Things Platform

Mijn missie is Evangelist en Vader de Natiën.
Start mijn geloofsproject

Totaal al opgehaald:

€ 350,25

Greater Things Platform (GTP)

Mijn naam is Jacques Koek. Ik ben 60 jaar oud en ik heb een sterke passie om mensen bij Jezus te brengen.
Toen ik 15 jaar oud was kwam in terecht in de wereld van Sex, drugs, en rock-and-roll. Op mijn 27e levensjaar kwam ik als de verloren zoon aan in de andere kant van de wereld bij mijn oom in Nieuw-Zeeland.
Hier kwam ik tot geloof in de plaats Christ-Church doordat ik vanuit een situatie van gebrokenheid een aanraking kreeg van Gods liefde.
Sinds deze aanraking van God ben ik bekeerd en leef ik een mooi leven met God de Vader.

Vanuit de ontmoeting die ik had met God is er gaandeweg een “sterk” verlangen ontstaat om andere mensen over Jezus te vertellen.
Bij het vertellen over Jezus is mijn motivatie dat mensen Gods liefde mogen ervaren en daardoor opgebouwd worden zodat ze tot het doel komen waar God ze voor heeft gemaakt.
Ik geloof dat God krachtig door mij heen wil werken om Zijn Koninkrijk zichtbaar te maken en andere mensen toe te rusten en te activeren om impact te hebben in de samenleving en de gemeente.

Uit het verlangen dat ik heb is de missie “Greater Things” voortgekomen. Mijn missie is Evangelist en Vader de Natiën.
Met deze missie voel ik me geroepen om mensen die Jezus nog niet kennen te bereiken met het evangelie zodat ze een vol leven kunnen ervaren, en om bestaande gelovigen te activeren om hetzelfde (en zelfs grotere dingen) als Jezus te doen.

Vanuit deze missie doe ik hoofdzakelijk twee dingen:

1. Gelovigen toerusten: Evangelisatie trainingen en cursussen aanbieden om bestaande gelovigen te motiveren en activeren. Zowel theorie als praktijk.
2. Actief evangeliseren: Samen met christelijke organisaties het evangelie verkondigen in verschillende vormen wereldwijd. Denk bij Christelijke organisaties aan YWAM, Steiger, en Gods Embassy. Hierbij vind ik het belangrijk om connecties te leggen met mensen op straat om ze vervolgens ook te discipelen.

Twee bijbelversen die in mijn missie tot mijn spreken zijn:

Mattheus 9:37-38 “Jezus zei tegen zijn leerlingen: de oogst is groot maar er zijn weinig arbeiders. Vraag dus de eigenaar van de oogst of hij arbeiders wil sturen om de oogst binnen te halen”.
Motivatie: Ik voel me geroepen als arbeider om de oogst binnen te halen. Met oogst worden mensen bedoeld die met hun hart open staan voor Hem en die ik naar de Heer mag leiden.

Johannes 14:12 “Iedereen die in mij gelooft, zal dezelfde dingen doen als ik. Hij zal zelfs nog geweldiger dingen doen”.
Motivatie: Ik geloof dat door geloof God het onmogelijke kan bewerkstelligen. Daarom wordt ik graag hoor Hem gebruikt om het onmogelijke te zien gebeuren in mensenlevens. Ofwel te zien gebeuren dat mensen een nieuw leven in vrijheid kunnen ervaren door geloof in Jezus Christus.

Ik zet mij graag volledig in voor mijn missie. Dit kan alleen met jouw hulp. Daarom nodig ik je graag uit om partner te worden van mijn missie, en daarmee bij te dragen aan doorbraak van Gods koninkrijk op aarde.

Bouw jij mee aan de missie die God mij gegeven heeft? Dat kan door hieronder een periodieke of eenmalige gift over te maken via een van de betaalmethodes. Je gift loopt via stichting FlowRisen ministries en is daarom belasting aftrekbaar.
Graag wil ik je vragen te overwegen om te kiezen voor een maandelijkse gift zodat ik full-time in mijn door God gegeven missie kan wandelen.

Mocht je verder op de hoogte willen worden gehouden van wat God doet door mijn missie, stuur dan een mail naar [email protected] en geef hierbij aan dat je mijn nieuwsbrief wilt ontvangen.

Bij voorbaat hartelijk dank en Gods zegen!

Jacques.

Mijn gegevens:

Email:[email protected]

Ondersteun Greater Things Platform







Bezoek ons

Binnenkort weer een event!

Geloofsgroepen:

do 29

Seeking God – Geloofsgroep Wilnis

29 oktober - 19:30 - 21:30

Seeking God:

do 29

Seeking God – Geloofsgroep Wilnis

29 oktober - 19:30 - 21:30

Overige evenementen:

wpChatIcon
Translate

Pin It on Pinterest

Share This